Werken bij Rene Houtman Interieurs? Kijk hier voor onze openstaande vacatures.
--------------------------------------------
--------------------------------------------
27-09: Per direct
Werk jij secuur en kan je goed zelfstandig werken? Ben jij klantvriendelijk en sta je sterk in je schoenen? Heb je daarnaast ook verkoop skills? Lees dan snel verder! Rene Houtman Interieurs B.V. is per direct op zoek naar een Medewerker Verkoop Binnendienst & Klantenservice (parttime/fulltime).
Rene Houtman Interieurs is een online woonwinkel, met een focus op landelijke interieurproducten. In het Overijsselse Collendoorn hebben we een showroom van 1500 m2 waar bezoekers terecht kunnen voor veel interieur items. In Hardenberg zit ons magazijn, de werkplaats en de kantoren.
Met ruim 25 jaar ervaring bieden we meer dan 10.000 producten aan in onze online (& offline) woonwinkel en hebben we al duizenden klanten in de Benelux mogen helpen met het inrichten van hun woning.
Onze werkplaats en kantoren zijn gevestigd in Hardenberg op het bedrijventerrein De Nieuwe Haven aan de Nijverheidsstraat 9-11.
We zijn een bedrijf met een informele sfeer, je krijgt een hoop vrijheid met daartegenover een grote verantwoordelijkheid. Werken bij Rene Houtman Interieurs, betekent werken in een jong, dynamisch team. Het team bestaat uit 20 personen waar met z’n allen gewerkt wordt in een sfeervolle omgeving. Als Klantenservice & Verkoop binnendienst medewerk(st)er zal je in Hardenberg werken, hier krijg je uiteraard je eigen vaste werkplek.
Je werkdag bestaat uit:
- Verwerken en doorzetten van klantenbestellingen en het beantwoorden van klantenvragen (zowel telefonisch als op mail, als op chat)
- Het eventueel aanpassen bij onjuistheden op de website, onder andere van foto’s, prijzen en teksten
- Jij bent de schakel tussen het magazijn en de klant
- Je bent dus ook binnen het bedrijf een belangrijk aanspreekpunt
- Plannen van de routes voor onze bezorgwagens (3 x per week)
Dit ben jij
- Jij bent hét eerste aanspreekpunt voor de klant
- Je bent minimaal 24 uur beschikbaar indien je parttime wenst te werken (ma-vr 7:30-16:15uur)
- Je bent 37.5 uur beschikbaar indien je fulltime wenst te werken (ma-vr 7:30-16:15uur)
- Minimaal MBO niveau 3 diploma, bij voorkeur in een relevant vakgebied of affiniteit met de verkoop binnendienst
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands
- Zelfstandig kunnen werken, een proactieve werkhouding en goed kunnen multitasken
- Competenties zoals flexibiliteit, teamwork, geduldig, vriendelijkheid en klantgerichtheid
Dit bieden wij
- Een informeel familiebedrijf met korte lijnen
- Een takenpakket met veel afwisseling, geen dag is hetzelfde
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
- Personeelskorting op alle artikelen die wij verkopen
- Een Marktconform (naar ervaring) salaris conform CAO Meubelindustrie
- Pensioenregeling en vakantiegeld
- Een wekelijkse vrijdagmiddag snack met je collega's
Meer informatie
Zie jij deze baan wel zitten? Solliciteer dan voor 06-10-2024 door je CV + motivatie te mailen naar [email protected]
- Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Uitzicht op vast
- Contractduur: 8 maanden
- Salaris: €1.900,00 - €2.400,00 per maand op basis van fulltime
- Verwacht aantal uur: Niet minder dan 24 per week, maximaal 37.5 uur
Aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Arbeidsvoorwaarden:
- Kerstpakket
- Pensioen
- Personeelskorting
Werkschema:
- Dagdienst
- ma-vr
Werklocatie: Onze locatie in Hardenberg
Deadline sollicitaties: 06-10-2024
Verwachte startdatum: 01-11-2024
--------------------------------------------
Magazijnmedewerk(st)er Parttime
27-09: Deze functie is ideaal om te combineren met school! Voor onze vestiging in Hardenberg zijn we doorlopend op zoek naar magazijnmedewerkers.
Bedrijfsomschrijving
Rene Houtman Interieurs is één van de grootste aanbieders op het gebied van landelijk wonen.
Door onze unieke formule en uitstekende service te combineren met maatwerk voor iedereen, is Renehoutman.nl een begrip geworden op de markt voor landelijke interieurs.
Waar houd jij je mee bezig als Magazijnmedewerk(st)er:
- Het aannemen, controleren en inboeken van geleverde goederen
- Het picken, controleren en inpakken van bestelde artikelen die we vervoeren via PostNL of gereed maken voor onze eigen bezorgbusjes.
- Het netjes & up to date houden van onze voorraad/stellingen/magazijn.
- Het werken in teamverband zodat je het beste uit jezelf en uit je team haalt!
Waar ga je werken?
- Veelal in ons magazijn in Hardenberg. Het kan uiteraard eens voorkomen dat je met een collega mee moet rijden naar b.v. de showroom in Collendoorn.
- Werktijden zijn in overleg: Dit kan voor ons zowel overdag als s’ avonds zijn (7 dagen per week).
- Minimaal 8 uur per week, Maximaal 24 uur per week
Even alles op een rijtje:
- Je bent een echte aanpakker! (en inpakker)
- Rijbewijs niet verplicht, wel mooi meegenomen!
- Je let op details en werkt nauwkeurig
- Kan zelfstandig maar ook in teamverband werken
- Marktconform salaris (ook naar ervaring)
- Soort dienstverband: Parttime
- Doorgroei mogelijkheden
- Je woont in een straal van 15 km rondom Hardenberg
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature, voldoe je aan de eisen en wil je het liefst vandaag nog aan de slag?!
Mail dan je motivatie + cv naar [email protected] en hopelijk zien we je snel!
Stage?
Neem hiervoor gerust contact met ons op via [email protected] ,
We zijn altijd vrijblijvend bereid om mee te kijken wat er mogelijk is voor je opleiding.
Aansluitende opleidingen:
Meubelmakers/Interieurbouw, Logistiek, Marketing, Commercieel medewerkers, Interieurstyling & meer!
--------------------------------------------