Werken bij Rene Houtman Interieurs? Kijk hier voor onze openstaande vacatures.
--------------------------------------------
Per direct
Klantenservice & Webshop Medewerk(st)er
Een enthousiaste en gezellige collega die verantwoordelijk gaat zijn voor de klantenservice en verkoop binnendienst.
We zijn een bedrijf met een informele sfeer, je krijgt een hoop vrijheid met daartegenover een grote verantwoordelijkheid.
Werken bij Rene Houtman Interieurs, betekent werken in een jong, dynamisch team.
Het team bestaat uit 20 personen waar met z’n allen gewerkt wordt in een sfeervolle omgeving.
Als Klantenservice & Webshop Medewerk(st)er zul je in Hardenberg werken, hier krijg je uiteraard je eigen vaste werkplek.
Het team bestaat uit 20 personen waar met z’n allen gewerkt wordt in een sfeervolle omgeving.
Als Klantenservice & Webshop Medewerk(st)er zul je in Hardenberg werken, hier krijg je uiteraard je eigen vaste werkplek.
Jouw opdracht
Jouw doel is om de online beleving van klanten naar een hoger niveau te tillen. Door onder andere de orders verwerken, offertes uitbrengen, het up-to-date houden van de webshop en het beantwoorden van klantenvragen, zorg jij ervoor dat klanten optimaal bediend worden.
Onze werkplaats en kantoren zijn gevestigd in Hardenberg op het bedrijventerrein De Nieuwe Haven aan de Nijverheidsstraat 9-11.
Concreet zullen jouw taken zijn als Klantenservice & Webshop Medewerk(st)er:
-
Verwerken en doorzetten van klantenbestellingen en het beantwoorden van klantenvragen (zowel telefonisch als op mail, als op chat)
-
Prijslijsten updaten en de prijzen in de winkel aanpassen;
-
De upselling en cross-selling van producten optimaliseren op de website;
-
Het up-to-date houden van de webshop, onder andere van foto’s, prijzen en teksten;
- Het eerste aanspreekpunt zijn voor de jongens in het magazijn
- Overige ondersteunende taken behorend bij verkoop binnendienst
Dit ben jij
-
Je ben klantvriendelijk en staat graag klanten te woord;
-
Je bent stressbestendig;
-
Je kan goed met computers overweg;
- Je werkt zelfstandig, secuur en controleert zelf of jouw werk goed gebeurt;
-
Je bent enthousiast, leergierig en bovenal een gezellige collega;
-
Ervaring in verkoop binnendienst/commercieel medewerker binnendienst
-
Je werkt van maandag t/m vrijdag 37,5 uur
Dit bieden wij
-
Een takenpakket met veel afwisseling;
-
De mogelijkheid om binnen ons bedrijf door te groeien;
-
De mogelijkheid om flexibel in de ochtend te starten (tussen 07:30 en 8:30uur);
-
Personeelskorting op alle artikelen die wij verkopen;
-
Een Marktconform (naar ervaring) salaris tussen de €2200 en €2500 bruto
-
Pensioenregeling en vakantiegeld
-
Een wekelijkse vrijdagmiddag snack met je collega's
Zie jij deze baan wel zitten? Solliciteer dan nu door je CV + motivatie te mailen naar [email protected]
--------------------------------------------
Stage?
Neem hiervoor gerust contact met ons op via [email protected] ,
We zijn altijd vrijblijvend bereid om mee te kijken wat er mogelijk is voor je opleiding.
Aansluitende opleidingen:
Meubelmakers/Interieurbouw, Logistiek, Marketing, Commercieel medewerkers, Interieurstyling & meer!
--------------------------------------------