Altijd gratis bezorging in Nederland & België
Totaaladres voor landelijk wonen
Maatwerk mogelijk!
Inloggen0
Inloggen0
Altijd gratis bezorging in Nederland & België
Totaaladres voor landelijk wonen
Maatwerk mogelijk!

Verzenden & retourneren

Verzenden
Zodra wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen krijgt u van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Heeft u spoed met uw bestelling neemt u dan gerust contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.   

 

Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Het kan zijn dat u nog geen bevestiging van uw bestelling hebt ontvangen. Dan is er een grote kans dat we nog bezig zijn met het verwerken van uw bestelling. Heeft u dan nog geen bevestiging ontvangen en staat uw bestelling niet in uw account onder 'mijn bestellingen'? Neem dan even contact op met een van onze medewerkers. 

Dit kan via de volgende drie opties:

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We houden u op de hoogte via e-mail. U kunt uw bestelling ook volgen via uw account. Ga daarvoor naar uw account en vervolgens uw ‘Bestellingen’, of ga direct naar uw bestelstatus. Daarna kunt u de details van uw bestelling bekijken. Normaliter mag u er vanuit gaan dat de bestelling geleverd wordt binnen de termijn op de website. In drukkere periodes kan het voorkomen dat we iets uitlopen met artikelen die we zelf maken, uiteraard houden we u hier van op de hoogte. 

 

Mijn bestelling is wel verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen.
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat uw bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact met ons op. We zullen dan onderzoeken wat er aan de hand is en dit z.s.m. oplossen.

 

Thuisbezorging Nederland

Voor de bezorging in Nederland werkt Rene Houtman samen met PostNL, een extern transportbedrijf en onze eigen twee bussen. Dit is afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die u bij ons bestelt. Op de e-mailbevestiging die u van ons ontvangt, staat welk type bezorging voor u van toepassing is. Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij u thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst of door 1 van onze eigen medewerkers.

Verzending binnen Nederland en België is altijd gratis. 

Meubelen worden bezorgd tot aan de deur. Wanneer de artikelen naar een hoger gelegen etage gebracht moeten worden dan dient u dit te vermelden bij het aanmaken van uw bestelling. Afhankelijk van het gewicht en het formaat van het artikel kan het zijn dat hier kosten voor in rekening worden gebracht. Wanneer u een groter meubel besteld heeft dan ontvangt u twee dagen van te voren een bericht van onze planning omtrent de tijd van bezorging. We versturen een tijdvak, bijvoorbeeld 12-07 tussen 10-14 uur. Ook bellen onze bezorgers een half uur voor aankomst altijd even om te melden dat ze eraan komen.  

 

Track en Trace

Zodra uw artikelen bij ons de deur uitgaan krijgt u opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track & Trace gegevens. Via deze link kunt u uw pakket volgen. Als u de exacte status wilt weten van uw pakket dan kunt u met deze code inloggen op de site van PostNL. Als u niet aanwezig bent zal uw bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Bent u niet thuis? Dan kunt u uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

 

België | EU Pack

Uw bestelling wordt thuisbezorgd door PostNL afhankelijk van het gewicht en formaat. Zodra uw artikelen zijn afgeleverd bij PostNL ontvangt u opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track & Trace gegevens. Indien u de exacte status wilt weten van het pakket kunt u inloggen op de site van PostNL en met uw unieke track en trace code uw pakket volgen. Wanneer u niet thuis bent zal het pakket de volgende dag nog een keer worden aangeboden. In totaal wordt er drie keer een afleverpoging gedaan. Wanneer u driemaal niet thuis bent, wordt het pakket retour gestuurd naar Rene Houtman.

 

Meubels en bijzondere leveringen 

Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij u thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst of door 1 van onze eigen medewerkers. Wij leveren uw goederen tot aan de voordeur. U kunt bij ons een doordeweekse dag doorgeven wanneer u uw bestelling het liefst ontvangt. Wilt u uw meubel s 'avonds geleverd hebben, neem dan gerust contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Mocht het u niet uitkomen om zelf aanwezig te zijn en er zijn geen bekenden die uw pakket(ten)/meubel(s) in ontvangst kunnen nemen. Dan zullen we samen met u een andere oplossing zoeken.

Wanneer u een groter meubel besteld heeft dan ontvangt u twee dagen van te voren een bericht van onze planning omtrent de tijd van bezorging. We versturen een tijdvak, bijvoorbeeld 12-07 tussen 10-14 uur. Ook bellen onze bezorgers een half uur voor aankomst altijd even om te melden dat ze eraan komen.

 

Ophalen of bezichtigen

U heeft online een artikel gezien maar u wilt deze graag eerst in het echt zien? Onze showroom is elke vrijdag en zaterdag geopend van 09:00 - 16:00. Als u liever door de week komt kijken naar een artikel dan kunt u contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen. U hoeft zich niet bezwaard te voelen om een afspraak te maken om te komen kijken. Wij staan graag voor u klaar en zijn toch aanwezig.

 

Het bezoek of afhaaladres is: Havezateweg 11, 7798CC, Collendoorn (nabij Hardenberg).

 

Verzendkosten

Wij verzenden alle artikelen uit onze webshop altijd gratis binnen Nederland en België. 

Ook heeft u de optie om het artikel bij ons magazijn af te halen. (Collendoorn, Overijssel)

 

 

Retourneren

Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen. Mocht het artikel wat u heeft aangeschaft toch niet bevallen, dan kan u dit retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Het retourrecht is uitsluitend geldig voor artikelen die in de webshop zijn aangeschaft (m.u.v. maatwerk artikelen) en door ons geleverd zijn zonder showroombezoek. Het retourrecht is niet geldig op maatwerk bestellingen. 

In geval van retour sturen vragen wij u een mail te sturen naar [email protected] met vermelding van uw ordernummer en de reden van retour. Retour producten dienen onbeschadigd en goed verpakt in originele verpakking retour geleverd te worden. Wij zullen dit z.s.m. behandelen. 

De verzendkosten voor een retourzending zijn voor uw eigen rekening. Pakketten welke geleverd zijn in een doos kunt u terug brengen naar een PostNL locatie. Grotere retourzendingen voor meubeltransport kunnen wij regelen, neemt u hier voor gerust contact met ons op. Zodra het retour gestuurde artikel bij ons in originele staat en zonder schade terug is storten we u het aankoopbedrag terug minus de verzendkosten.

 

Voor retourneren kunt u het product in de originele verpakking retour zenden naar:

Rene Houtman

Havezateweg 11

7798 CC Collendoorn

 

Retour tarief: 

  • Pakketten PostNL, zelf retourneren: €6,50 NL & BE
  • Grotere meubels die niet met PostNL mee kunnen en wij moeten deze komen halen of we sturen een transporteur langs: €80 NL & BE (Waddeneilanden uitgezonderd)

 

Extra Informatie

Voor voorraadinformatie, vragen of klachten over uw bestelling kunt u contact opnemen via de volgende drie mogelijkheden:

Chat: 7 dagen per week van 08:00 - 22:00 uur

Mail:[email protected]

Tel: 0523-265366

 

Bezorgbus Bakwagen Rene Houtman Interieurs

Bezorgbussen Rene Houtman Interieurs

 

 

Hoe kunnen wij u helpen?

Telefoon

0523-265366

0523 265366

Social media

Volg ons!

9,6Review LogoWij scoren een 9,6 op Klantenvertellen

Rene Houtman Interieurs

Havezateweg 11
7798 CC, Collendoorn, Overijssel, NL Bekijk op Google Maps

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »