• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzenden
Zodra wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen krijgt u van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Heeft u spoed met uw bestelling neemt u dan gerust contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.   

 

Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Het kan zijn dat u nog geen bevestiging van uw bestelling hebt ontvangen. Dan is er een grote kans dat we nog bezig zijn met het verwerken van uw bestelling. Heeft u dan nog geen bevestiging ontvangen en staat uw bestelling niet in uw account onder 'mijn bestellingen'? Neem dan even contact op met een van onze medewerkers. 

Dit kan via de volgende twee opties:

Email: klantenservice@renehoutman.nl

Tel: 0523-265366

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We houden u op de hoogte via e-mail. U kunt uw bestelling ook volgen via uw account. Ga daarvoor naar uw account en vervolgens uw ‘Bestellingen’, of ga direct naar uw bestelstatus. Daarna kunt u de details van uw bestelling bekijken.

Bestelstatus ‘Wordt verwerkt’

 

Mijn bestelling is wel verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen.
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat uw bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact met ons op. We zullen dan onderzoeken wat er aan de hand is en dit z.s.m oplossen.

 

Thuisbezorging Nederland

Voor de bezorging in Nederland werkt Rene Houtman samen met PostNL en een extern transportbedrijf. Dit is afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die u bij ons bestelt. Op de e-mailbevestiging die u van ons ontvangt, staat welk type bezorging voor u van toepassing is. Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij u thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst.

Voor bestellingen boven de €75 die met PostNL mee kunnen als standaard zending berekenen wij geen verzendkosten. Dit geldt voor alle niet extreem breekbare producten met een gewicht tot 30 kg en een afmeting tot 70 x 58 x 100 cm.

Kosten voor het verzenden voor extreem breekbare producten bedragen €19,95. Deze artikelen worden verzonden met extra inpakmateriaal zodat uw product zonder enige schade bij u wordt afgeleverd. Voor overige grote pakketten wordt een externe vervoerder ingeschakeld. 

Meubelen worden bezorgd tot aan de deur. Wanneer de artikelen naar een hoger gelegen etage gebracht moeten worden dan dient u dit te vermelden bij het aanmaken van uw bestelling. Afhankelijk van het gewicht en het formaat van het artikel kan het zijn dat hier kosten voor in rekening worden gebracht.  

 

Track en Trace

Zodra uw artikelen bij ons de deur uitgaan krijgt u opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Via deze link kunt u uw pakket volgen. Als u de exacte status wilt weten van uw pakket dan kunt u met deze code inloggen op de site van PostNL. Als u niet aanwezig bent zal uw bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Bent u niet thuis? Dan kunt u uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

 

Bezorgopties PostNL

Nadat u in de winkelwagen uw gegevens hebt ingevoerd ziet u de bezorgopties van PostNL die op uw adres van toepassing zijn. Zo is het onder andere mogelijk om uw pakket door PostNL in de avonduren te laten bezorgen, op een afhaalpunt op de dag en tijd dat het u het best uitkomt.

 

Ophalen op een PostNL kantoor of servicepunt

PostNL heeft ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland en servicepunten bij onder andere Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Nadat u uw adresgegevens hebt ingevuld ziet u de voor u dichtstbijzijnde afhaallocaties waar u uw pakket kunt afhalen.

 

Belgie | EU Pack

Uw bestelling wordt thuisbezorgd door PostNL afhankelijk van het gewicht en formaat. Zodra uw artikelen zijn afgeleverd bij PostNL ontvangt u opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Indien u de exacte status wilt weten van het pakket kunt u inloggen op de site van PostNL en met uw unieke track en trace code uw pakket volgen. Wanneer u niet thuis bent zal het pakket de volgende dag nog een keer worden aangeboden. In totaal wordt er drie keer een afleverpoging gedaan. Wanneer u driemaal niet thuis bent, wordt het pakket retour gestuurd naar Rene Houtman.

 

Meubels en bijzondere leveringen 

Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij u thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst. Deze bezorgdienst levert uw goederen tot aan de voordeur. U kunt bij ons een doordeweekse dag doorgeven wanneer u uw bestelling het liefst ontvangt. Tevens kunt u een tijdsvak aangeven van 6 uur waarbinnen uw bestelling geleverd kan worden. Onze bezorgdienst bezorgd tussen 8.00 en 17.00. Wilt u uw meubel s'avonds geleverd hebben, neem dan gerust contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Mocht het u niet uitkomen om zelf aanwezig te zijn en er zijn geen bekenden die uw pakket(ten)/meubel(s) in ontvangst kunnen nemen. Dan zullen we samen met u een andere oplossing zoeken. U kunt bijvoorbeeld tegen bijbetaling kiezen voor een tijdslevering. Voor een idee over de kosten hiervan:

-Voor een tijdslevering van 1 uur (bijv. leveren tussen 08:00 - 09:00 uur) hanteren wij een toeslag van €75,-

 

-Voor een tijdslevering van 2 uur (bijv. leveren tussen 09:00 - 11:00 uur) hanteren wij een toeslag van €45,-

 

-Voor een tijdslevering van 4 uur hanteren wij een toeslag van €25,00

 

Deze tarieven gelden tussen 8.00 - 17.00 uur en zijn van toepassing op zowel de ochtend als de middag.

 

Let op: alle bestellingen worden tot aan de voordeur gebracht. Woont u op de tweede etage of wilt u dat het meubel op de plek wordt gezet, vraag dan naar de mogelijkheden.

 

 
Ophalen of bezichtigen

U heeft online een artikel gezien maar u wilt deze graag eerst in het echt zien? Onze showroom is elke zaterdag geopend van 09:00 - 16:00. Als u liever door de week komt kijken naar een artikel dan kan u contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen. U hoeft zich niet bezwaard te voelen om een afspraak te maken om te komen kijken. Wij staan graag voor u klaar.

 

Het bezoek of afhaal adres is: Havezateweg 11, 7798CC, Collendoorn (nabij Hardenberg).

 

 Verzendkosten

De te betalen verzendkosten voor Nederland en België zijn afhankelijk van de totale waarde van uw bestelling. Het bedrag dat wij in rekening brengen, is slechts een bijdrage in de totale kosten om uw pakket thuis te laten bezorgen.

 

-Totale bestelwaarde tot € 75,- : verzendkosten € 4,95 (t/m 30 kg, tot 70 x 58 x 100 cm, Postnl zending)

-Totale bestelwaarde € 75,- of meer: gratis verzending (t/m 30 kg en dit geldt voor alle niet extreem breekbare producten, tot 70 x 58 x 100 cm, PostNL zending)

- Extreem breekbare artikelen. €19,95

- Meubels en bijzondere leveringen tot een gewicht van 120 kg en een max. lengte van 180 cm: €39,95

- Meubels en bijzondere leveringen boven een gewicht van 120 kg, groter dan 180 cm in de lengte: € 60,-

 

Ook heeft u de optie om het artikel bij ons magazijn af te halen. (Collendoorn, Overijssel)

 

 In uw winkelmandje ziet u de verzendkosten die wij over uw bestelling in rekening brengen.

 

Retourneren

Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen. Mocht het artikel wat u heeft aangeschaft toch niet bevallen, dan kan u dit retour sturen binnen 7 dagen na ontvangst. Het retourrecht is uitsluitend geldig voor artikelen die in de webshop zijn aangeschaft en door ons geleverd zijn zonder showroombezoek. Het retourrecht is niet geldig op maatwerk bestellingen. 

In geval van retour sturen vragen wij u een mail te sturen naar klantenservice@renehoutman.nl met vermelding van uw ordernummer. Retour producten dienen onbeschadigd en goed verpakt in originele verpakking retour geleverd te worden. Wij zullen dit z.s.m behandelen. 

De verzendkosten voor een retourzending zijn voor uw eigen rekening. Pakketten welke geleverd zijn in een doos kan u terug brengen naar een PostNL locatie. Grotere retourzendingen voor meubeltransport kunnen wij regelen, neemt u hier voor gerust contact met ons op. Zodra het retour gestuurde artikel bij ons in originele staat en zonder schade terug is storten we u het aankoopbedrag terug minus de verzendkosten.

Voor retourneren kunt u het product in de originele verpakking retour zenden naar:

 

Rene Houtman

Havezateweg 11

7798 CC Collendoorn

 

 

Extra Informatie

Voor voorraadinformatie, vragen of klachten over uw bestelling kunt u contact opnemen via de volgende twee mogelijkheden:

Mail: klantenservice@renehoutman.nl

Tel: 0523-265366